DOCUMENTELE NECESARE ÎNCHEIERII CONTRACTELOR
de furnizare / prestare servicii de alimentare cu apă și de canalizare
Contractul de furnizare/prestare a serviciului de alimentare cu apa si de canalizare utilizat este unic pentru urmatoarele categorii de utilizatori:
a) operator economic/ instituţie publică;
b) asociaţie de locatari/proprietari;
c) utilizator casnic/gospodarii individuale.
a) Pentru operator economic/ instituţia publică sunt necesare:
- formularul de contract în vigoare completat cu datele de identificare ale utilizatorului și ale împuternicitului (unde e cazul), semnat de utilizator și proprietarul spațiului (unde e cazul);
- Anexa la contract completată corect şi lizibil pentru fiecare branșament;
Documentele solicitate utilizatorului (în copie):
Actele de identificare ale societăţii/instituţiei:
- certificat de înregistrare,
- hotărâre de înfiinţare,
- certificat constatator cu istoricul firmei emise de O.N.R.C.,
- certificat de înregistrare fiscală în scopuri de TVA emis de ANAF.
Actele de identificare ale reprezentantului legal al societatii:
- I./B.I./ Pașaport Asociat/Administrator/Director General,
- I./B.I. împuternicit/delegat,
- împuternicire (dacă este cazul).
Actele de identificare ale spațiului:
- orice act din care reiese calitatea de proprietar;
- orice act din care reiese dreptul de administrare sau de folosinta a imobilului.
Actele pentru branșament/racord (numai pentru branșament și/sau racord nou):
- avizul tehnic de branşare şi/sau racordare;
- dovada achitării asistenței tehnice;
- procesul verbal de recepţie a bransamentului în original;
- procesul verbal de recepţie a racordului in original;
- buletinul de verificare metrologică a contorului în original;
- procesul verbal de sigilare contor.
Pentru operatori economici care solicita incheiere de contract pentru spaţiu inchiriat, sunt obligatorii:
- copie act prin care sa se identifice proprietarul spatiului;
- Certificat constatator emise de O.N.R.C. din care sa reiasă reprezentantul legal al societății (în cazul în care proprietarul este persoană juridică);
- semnatura proprietarului pe contractul de furnizare/prestare încheiat de chiriaș.
b) Pentru asociaţii de locatari/proprietari sunt necesare:
- formularul de contract în vigoare completat cu datele de identificare ale asociației, semnat de reprezentantul asociatiei;
- Anexa la contract completată corect şi lizibil pentru fiecare bransament.
Documentele solicitate asociației (în original/copie):
Actele de identificare ale asociației de proprietari:
- hotărâre judecătorească de înfiinţare a asociaţiei, statutul asociaţiei;
- acord de asociere semnat de toti proprietarii condominiului;
- protocol de desprindere a asociaţiei (unde e cazul);
- Certificat de înregistrare fiscală în scopuri de TVA emis de ANAF.
Actele de identificare ale reprezentanților legali al asociației:
- proces verbal de alegere a preşedintelui asociaţiei,
- I./B.I. presedinte asociație,
- I./ B.I. administrator,
- documente din care sa reiasă calitatea de administrator al asociatiei.
Actele pentru branșament/racord (numai pentru branșament și/sau racord nou):
- avizul tehnic de branşare şi/sau racordare;
- dovada achitării asistenței tehnice;
- procesul verbal de recepţie a bransamentului în original;
- procesul verbal de recepţie a racordului în original;
- buletinul de verificare metrologică a contorului în original;
- procesul verbal de sigilare contor.
- Pentru asociaţiile de proprietari sau condominiile care solicită încheierea de Convenţii individuale de facturare se respectă Procedura privind încheierea convenţiilor de facturare individuală a consumurilor de apă şi canalizare în vigoare.
c) Pentru utilizatori gospodării individuale sunt necesare:
– formularul de contract în vigoare completat cu datele de identificare ale utilizatorului si ale imputernicitului (unde e cazul), semnat de utilizator si proprietarul spatiului (unde e cazul);
- Anexa la contract completată corect şi lizibil pentru fiecare bransament.
Documentele solicitate utilizatorului (în copie):
Actele de identificare ale utilizatorului si imputernicitului acesuia (daca este cazul): B.I./C.I.;
Actele de identificare ale spatiului:
- orice act din care reiese calitatea de proprietar;
- orice act din care reiese dreptul de administrare sau de folosință a imobilului.
Actele pentru branșament/racord (numai în cazul branșamentului și/sau racordului nou):
- avizul tehnic de branşare şi/sau racordare;
- dovada achitării asistenței tehnice;
- procesul verbal de recepţie a branșamentului în original;
- procesul verbal de recepţie a racordului în original;
- buletinul de verificare metrologică a contorului în original;
- procesul verbal de sigilare contor.
Pentru abonaţii care solicită încheiere de contract pentru spaţiu inchiriat, sunt obligatorii:
- copie act prin care să se identifice proprietarul spațiului;
- semnatura proprietarului pe contractul de furnizare/prestare încheiat de chiriaș;
- Certificat constatator emis de O.N.R.C. din care să reiasă reprezentantul legal al societății (în cazul în care proprietarul este persoană juridică).